Monday, May 05, 2008

tag game

Tagged by Aja.

5 presents:
1. life-long contentment but not a single speck of complacency.
2. end of Palestinian war (end of zionist era)
3. end of Islamic-phobia
4. an honest reminder (and guidance) each and every day
5. peace

5 reasons for the above:
1. No matter what material desires will never satisfy any of us.
2. Can't seem to think how to end it. He Provides.
3. This is one thing that all muslim should be united for. He Protects.
4. Because I forget....
5. Everyone's eternal wish, right? 'aiysh azizan, au maut shahidan'

5 impression to the ones that I admire:
1. reminds me about Allah, mereka yg mutadayyin
2. sincere (susah wo nak cari)
3. polite dan bermanis muka
4. cool calm and collected
5. tidak memuji dan tidak mencaci.

Best thing he ever did for me:
He protects me.

5 greatest inventions:
1. the pen or its equivalent
2. optical lenses (both for my eyes and the camera)
3. the internet (and wikipedia and voip)
4. recycling centres
5. the watch (seriously takleh gi la kalo takde)

5 most hated:
1. hedonism
2. the jewish think tanks
3. muslims inciting hate and misunderstanding
4. things that does not justify its existence
5. pychopaths that preys on little children

I tag:
1. Wan Maryam
2. Aalaa'
3. Nurul Akmal
4. Uswah
5. Wan Fathiyah

3 comments:

Anonymous,  6 May 2008 at 00:01:00 GMT+8  

Dari Hadith Qudsi riwayat oleh Abu Hurairah, Allah berfirman yang bermaksud “ Aku selalu mengikut sangkaan hambaKu. Dan Aku sentiasa bersama-samanya. Ketika ia mengingati-Ku dalam diri-Nya. Aku pun akan mengingatinya dalam diriKu. Jika dia mengingati Ku di hadapan orang ramai, Aku pun akan mengingatinya di hadapan orang ramai. Jika dia mendekatiKu sepanjang sejengkal, Aku akan mendekatinya sehasta. Jika dia mendekatiKu sehasta, Aku akan mendekatinya sedepa. Jika dia mendatangi Ku dengan berjalan kaki, Aku akan mendatanginya dengan berlari.”

Anonymous,  6 May 2008 at 00:04:00 GMT+8  

Ya Allah, padaMu aku curahkan kasih sayang dan kesetiaan ini. Engkau tempatku mengadu, tempatku meminta dan berharap. Engkau satu-satu penghibur hatiku, penyelamat kala kedukaan dan penenteram hatiku dalam kedukaan. Englau segala-galanya buatku..

kadang kala, kita mengharap dan berdoa tapi lupa untuk letakkan tawakkal dlm doa kita

amicus curiae 6 May 2008 at 00:34:00 GMT+8  

hadith qudsi..
lembutnya terasa..dan doa yg sgt2 lembut pada hati...jzkllah djah..

Post a Comment

Say something worth your salt

toi plus moi =)

  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP